Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 6 november 2012

Bra avslut på min dag!

Vaknade tiiidigt pga av att ngn häst förde väsen i stallet. Va tvungen att gå ut o titta, så de fick frukost. Gick sedan in o skulle försöka sova, men icke att ja kunde somna, ngn ringde o ngn smsade hela tiden. Gick ut så hade Jessica redan släppt ut, så skulle hjälpa henne att klippa hennes pålle men han va ju guda snäll så medans ja mockade 4 boxar så klippte hon.
Red Zita o Spindra i skogen. Blandat tempo.
Va även på vc idag. Men de fattar ju verkligen inte! Fick ngn tejp remsa som skulle "gömma" mina ärr för hon tyckte att de inte va fina. Men de va ju inte mitt fel för ja hade skött det rätt. Annars skulle ögat vatt infammerat så hon. Fick ingen hjälp mot min smärta, så får gå en annan väg nu...
Nu ikväll testade ja o jessica på Zumban inne i stan. Så kul! O vilket tempo det va! Passade mig perfekt! Så min kropp har börjat funka utan att behöva röra hela kroppen utan bara vissa delar! Har varit stel som ett kylskåp innan;) Men det lär vi göra fler gånger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar