Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 8 april 2013

Eloin har utvecklats enormt!

Helgen var det tävling i Hässleholm i lördags va vi iväg med Spindra o Eloin.
Eloin gick en 90 klass o nollade den med bravur! Tänk er att han kom hit till mig den 22/2. Och som han har utvecklats under den tiden! Han är så positiv till allt! Fixar att åka iväg på tävling utan att bli spänd o hoppar så fina språng! Ska se om jag kan få upp filmen.
Spindra debuterade avd A i 1m nollade o hon tyckte att de va latjo att gå omhoppning. 12 placerade o vi kom på en 14 plats. Hon gick även 110 men i avdB. O den nollade vi också o även där klar att få gå avd A i 110 klasser. Bägge två har varit fantastiska!
I söndags hämtade Magnus upp mig o Zita. Han gick 110 med zagge o blev plac topp 6. Queen hade ett pet. 120 hade han två placeringar o jag trillade av på sista hindret med Zita. Hal sadel o tyg skodda byxor är inget att rekommendera. Men hon hoppade trevligt!
Jenni o Daniel kom på Spindra när de va hennes tur att debutera 120 för i år. Super fin o lyhörd! O jag blir lite tveksam o petar sista. Blir så irriterad på mig själv! Zitas andra 120 rev vi sista hindret. Åh vad jag blir trött! Men är ändå nöjd med ritterna!
Magnus hade ett pet med pinnen i onh. Tävling nästa helg, bägge dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar