Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

lördag 30 januari 2010

Kan man få mer otur?


Trodde inte vi kunde få mer motgångar än vad vi har varit med om.

Mockade två stallar imorse. 10 min tillgodo. Vad glad man blir:) Men varför skulle vi vara i tid?

Ser att Nikita inte är i hagen. Nej honhar hoppat över 120 staket. Hmmrrf. Skriker mor att ta en grimma. Får tag på henne. Då blir 4-års hingsten stöllig. Knäcker en stolpe. Mor springer dit å håller han så ja kan släppa in Nikita in till hennes hage.

Väntar på att Stockholmarna ska komme lite mer än 1h försenad.

Ska ta upp F och E men då vill inte E bli fångad. Så får försöka få upp honom i fållan. Tillsist lyckas ja få tag på honom:P Ställer in de i stallet för de ska verkas.. De har en värsta brottningsmatch med mor^^ Mor blöder på händerna. Sen kommer N och säger att hingsten brommar. Så ser hon att 5 anda basjkirer har sprängt grinden. Hmmm jaha då var det bara att gå ut och försöka få tillbaka de in i hagen igen. Men då hoppar D in till hingsten med de 4 stona. Ja D börjar sparka honom, ja springer in och ska försöka dela de. Men mor sa att det inte skulle gå. Jodå Emelie fixa^^ Sen kunde mor gå fram och fånga hingsten. hahah^^ Får tillbaka de i hagen tillsist.

Nu har iaf F och E åkt:/ Saknar redan^o^ Men de får det bra!


Hann inte blogga igår.

Men gårdagen var ju näst in till katastrof den med.


Nu har broder lagat middag: Raggmunkar med stekt fläsk. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar