Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

fredag 5 februari 2010

ingen hästdag idag.


Mockade undan imorse. De hade vatt riktigt snälla i natt:)

All hästmat var slut:/ Så fick köra en runda till stan. Passade på att ta dagens lunch på Kimpo. Riktigt gott var det! Tog lunch buffé+ Wook buffé Yummie! Det är att rekommendera! Sen gick vi till Team sportia och införskaffade en Pilatesboll. Så nu ska man ligga i hårdträning med den:P

Sen blev det så klart Boulevard också:) En biskvi och en chilivipp. Men fy vad man blev mätt. Det blev alldeles för mycket:P

Körde till Biltema. Sen en runda till Åhus. Massa grejor hade hon:o) Kul! Stanna till vid Rinkaby rör me.(Kommer hem då har ännu ett rör frösit sönder, massa vatten i stallet :/)

Eko efter det. Köpte spån å massa hästmat.

Körde även ut en runda till Moster, Hon har sytt ännu en overall till Thåtte även till Anton. Tjusiga blev de:))


Måste ta tag i mitt liv med hästarna imorgon. Men det är segt nu med all snö...


Godnatt(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar