Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

lördag 27 februari 2010

Lite trött är man allt:)

Såja nu har man mockat ngr boxar, va hemma vid två tiden i natt.
Roffe ägde sista hopp klassen 140 el va de 145. Han vann. Så snygg runda. Sen kom ju Jessica Kûrten tvåa. Trodde att hon skulle ta de. Malin Baryard hamna på 3 plats Med Tornesh. Snygging till hingst är rätt sugen att ta honom till Carna.
Vi kom fram vid halv 10 tiden. Inget folk ute på mässan så jag passade på att gå ngr rundor och kolla. Så jag köpte en massa grajjor:D
  • Ett grått schabrak med huva till
  • Ett brun beige schabrak
  • Och ett mörkt blått
  • Hitta mitt eftertraktade ylletäcke, grått me silver passporal
  • Köpte även ett back on track knä skydd till mig, se om de kan ta bort smärtan.
  • En ny grimma till Lilleman
  • Hängare till meeting
  • Transportlina i gummiband
  • En huva till Dollan från schokemöle matchar mitt schabrak som jag köpte ett tag sen

Hittade tyvärr inget träns till Dollan. Får åka till Stable store och kolla där.

Hade iaf super trevligt igår, ett helt underbart gäng Osbyryttarförening har:)

Bilder kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar