Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 4 mars 2010

Härligt väder:)

Idag har det varit ett helt underbart väder.
Har till och med hittat ngr snödroppar som letar sig upp:)
Mys!

Longerade D ute på banan i snön, får passa på innan snön försvinner helt. Hon gick helt avslappnat:)!

Idag var det Stefan träning. Z gick super! Börjar få ordning på henne nu innan och efter hinderna, härlig känsla de!
Känns bra till på söndag. Älmhult då japp, Det är Anna som är banbyggare kuligt:)
Men har hört att det ska bli -18. Man bara Ahhhhhh va är detta?? O__o Usch och fy :P

Har smakat den där nya ballerinan. Kladdekaka. Helt ok faktiskt. Kan nog bli farlig:)

Imorgon blir det en mys runda i skogen med Z, så hon får jobba på lite. Få bort träningsverken för de har hon säkert:)
Hoppas på lika fint väder imorgon. Hade varit underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar