Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

fredag 25 juni 2010

Onsdagens hopp träning


Tränade Zita för Stefan i Onsdags..
Det gick så bra. Hela lektionen. Och då hade jag de tjocka två delade bettet. :) Med den känslan så hade jag jätte gärna tävlat denna helg. Men det är ju midsommar så jag ska vara i Bejstorp å fira den med de bästa:)

Har även anmält till Stockholm. Åke fick tyvärr inte följa med:/ Tråkigt tråkigt.
Har hittat en super rolig tävling i Ystad och den har jag anmält till:) Den heter Show klass par ride&Drive och det inne bär att en ryttare hoppar en bana på 115 och sen kör den andra samma bana fast mellan koner med bollar med en fyr hjuling Och den som rider och kör snabbast med minst fel vinner. Är så taggad:) Hade vatt kul om Far å min store bror hade kört fyr hjulingen så hade mor me kunnat rida^^


Glad midsommar alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar