Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

fredag 23 juli 2010

22år


Nu har man fyllt år med. 22 år.
Så i Söndags bakade jag o David hela kvällen. Han var så gullig å hjälpte till med allt:) Det betyder!
Har inrett huset me nu. Så nu trivs jag jäkligt bra! Nya gardiner i köket å till sofforna i tv rummet o även till mat rumsbordet. Mys faktor 1000 är det nu:)

Har även trimmat Zita i både skogen, gräsbanan o en runda i ridhuset. Mkt fin är hon:) Tävling på Söndag i Ystad, det är ju den där Ride & Drive. Den som är bäst utklädd vinner ju även ett pris men Far å Bror bangar ju. Mesar! Ska även gå 130 ackumulator där. Hon lär ju vara taggad, så jag hoppas att jag har ngn kontroll över henne. Annars är det bara till att åka med x)

Ska nog till Lisseberg på Måndag hoppas att det blir så. Har ju inte träffat far å lille bror så mkt denna sommar, massa tävlingar för lille bror. Hade vatt trevligt med en hel dag med familjen. Men de kanske bangar denna gång me. Tråk månsar isf!

Sovmorgon i morgon, gött. Det kan behövas har ju inte lagt mig i tid de andra kvällarna så nu ska jag krypa ner i sängen!
Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar