Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 16 september 2010

Tävlingen i Söndags.

Här kommer lite uppdateringar efter denna helg å vecka.
I Söndags så var ju ja å Zita i Osby å tävlade. Vi gick 120-130.
Zita var kalas fin i 120. Så vi slutade på en 6e plats. Å sen i 130( Som var en Winning round ) var hon lika fin. Fast där plockade ja lite för mkt så vi peta ett men gick ändå till omh. Å det gjorde även Stefan å hans dotter, Tinglöf. Men där peta vi ettan kom lite för slarvig galopp, å sen rev vi även hinder 4. Men nu har vi äntligen kommit igång med känslan på tävling också!

Carl Philip han har utvecklats jätte mkt sen tävlingen. Nu går han i form i alla gångarter. Vilken unghäst jag har fått tag på :) Så nästa tävling med honom blir inte förrens den 17 okt. I Osby på deras serietävling.

Paris har jag tyvärr inte hunnit med:/ Men hon ska snart stallas in så då ska jag ta tag i vår framtid:)

Zita gick kanon på gårdagens hopp träning. De börjar lossna nu:) Träna på 130-140 denna vecka med å det känns super bra!

har även anmält till Laholm den 24 okt. Å då ska jag köra själv:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar