Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

fredag 29 oktober 2010

Inte bloggat på länge.


Igår kväll var man på Stable Stores kvälls rea. Köpte ny häst mat till Zita, iform tävling. Sen köpte jag ngr Stjärn Örter lugnande till henne me. Se om hon slutar att stress kissa. Sen blev det ett schabrak till Carl Philip för 99 kr vaddå billigt. Hämtade även mina hakar till martingallen.
Hoppade Carl Philip å Zita i onsdags. De har nog aldrig gått så bra som de gjorde. Hoppade 110 med Carl philip. Han är faktiskt grym:) Zita gick 140.

Har även varit å ridit Spindra i veckan. Vilken 3 åring. cool lugn å hel mysig!
Så imorgon ska hon få komma ut i hjärsås skogarna. Har ju gått i ridhuset hela veckan.
Ska bli så kul att få jobba med henne i fortsättningen:)

Har tävlings fritt i helgen. Faktiskt skönt. Så nu ska ja bara mysa med alla pållar:)
Kanske hinner klippa Carl Philips hals. Han är en nalle björn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar