Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 18 oktober 2010

Måndag med träningsverk

Sjukt vilken träningsverk man har i vaderna, smörjer med linement men undrar när de ska börja göra nytta? Men tror att det är bättre att jobba bort smärtan.
Jobbade extra i Osby, så Jonna har hjälpt mig jätte mycket idag. Hur ska jag klara mig när hon slutar sin praktik?
Hon fick longera Carl Philip, han hade varit pigg. Min buse:)
Sen fick Zita traska i skogen, lite trött hade hon nog varit för Itz Boy hade gått förbi henne och fick vänta in de:)

Hade lektion för Miriam idag. Så som de har utvecklats. Det gillas! Är så kul och få följa de varje vecka:)
Efter de så mockade jag, sen blev det Åkes tur att trimmas i ridhuset. Sjukt fin. Så lätt riden han har blivit. Tror jag ska hoppa han för Stefan nästa Onsdag blir ju ingen träningen denna vecka efter som att det är Breeders. Kanske hinner dit ngn dag?

Nu är jag trött, ska sova:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar