Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

söndag 19 december 2010

Söndag


Dressyr träning idag.
Först vid 11 tränada jag Carina och Ida. Så duktiga! De är så flitiga med sina pållar!
Kvart i 3 kom Cissi ut så red för henne med ena unghästen, Hon är så duktig! Hon ser direkt hur hästen är o vad som behövs tränas. Så jag är verkligen hel nöjd med den träningen. Så nu kommer hon näst nästa vecka. Så hinner träna lite till:P

Snart kommer mormor o morfar hem till mig, har bjudit hit de på lite fika.. Träffar ju inte de på julafton.

Sen har jag Zitas box kvar att mockas å alla hö ska vägas. Så ikväll har jag att göra:)

Red Paris idag igen. Hon är lika snäll o gå som Carl Philip:)
Mötte Ulla cari i skogen, men Paris brydde sig inte:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar