Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 19 januari 2011

Wihooo


Idag är det Onsdag:D Så kul det ska bli att få hopp träna igen:)
Ska bli så kul att få komma iväg med Spindra:) Se hur hon är bland så många fler hästar. Men det kommer att gå super bra. Undrar om hon är lika tjurig som igår. Kanske, kanske inte..

Red Paris i skogen i fm. Mor gick en liten bit sen gav hon upp. Så allra första gången jag red själv med henne i skogen. Hon fick för sig att vatten pölar är jätte farliga så de måste man gå 10 m förbi annars kanske de slukar henne. Efter lite om och men så gick hon mellan de. Hon är ju en bitch men vilken super häst det kommer att bli när ja har fått henne helt på min sida:)

Grynet har växt jätte mkt i vinter, hon har börjat ligga ner mkt i hagen. Så hon är nog lite växtvärk. Undrar hur stor hon blir. I år är hon 2år. Så ska börja lite med henne löshoppa och sånt skojigt:))

Kommer en uppdatering om kvällens träning:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar