Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 9 februari 2011

Kvällens träning

Carl Philip går som en klocka nu, bara lite smått jobb hemma sen är allt perfekt med honom. Underbart!
Spindra var en helt annan häst med mors sadel. Var så avslappnad o trippade inte fram. Hoppade fina runda språng. Hon blev ganska så trött/mör i kroppen så blev missförstånd med avstånden, lite seg i galoppen. Men det är bara att trimma vidare så man får henne lika fin som Carl Philip men hon är ju ändå bara 4 år.
Zita gick super fint idag. Sån skillnad med mors andra sadel. Blir så laddad till att tävla när allt känns bra:)

Imorgon är det Dressyr för Cissi Äntligen!! Med Carl Philip, Spindra är nog allt för trött för att gå. Så hon ska få jogga lungt i skogen imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar