Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

söndag 13 februari 2011

Veckan redan slut


Nu har denna vecka också gott. Tiden går fort när man har roligt:)

Hästarna är fina, jobbar på bra:)
Cissi kom ut idag igen, det behövdes. Carl Philip är väldigt samarbetsvillig men i början har han så mycket energi så han inte vet vart han ska ta vägen. Idag fick vi göra skänkelvikningar under lampraden rakt fram. Sen ställa om åt andra hållet men fortf flytta för samma skänkel. Pållen gör allt vad ja ber honom om. Underbart!

Kom två nya hästar igår, ska komma två till idag. Fina var de!

Imorgon är det en ny vecka. O nästa vecka (8) så bär det av till Göteborg Horse Show. Ska bli kul. Se om man finner ngt som man har på köpelistan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar