Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 21 mars 2011

Atg ridsportallsvenskan Karlshamn


Igår var det dax igen för allsvenskan, förra året vann vi alla omgångar tills vi kom till finalen då hade vi ett riv för mycket för att gå upp till Elit.
Iår var inte Anna med så, mor var med istället:)
Nollade förklassen. Hon hoppade helt otroligt! Fick ett jämnt tempo under hela vår ritt. Hon var inte i en enda bom:)
Filippa hade ett riv i förklassen, Lasse två ner, å mor var också nolla, Krille hade me ett riv.
Krille var ju Junior, sen red mor, å ja va 3a. Sen fick Lasse gå sist.
I lagklassen var krille nolla, mor hoppa fel hinder, ja va nolla samma känsla där:) O lasse var också nolla. Det var även 5 andra lag som gick till omhoppning.
Krille stannade ut sig på näst sista hindret. Mor fick ett stopp o lite tidsfel, ja var nolla ännu en gång, å ja red på lite mer så vi fick en lite större galopp, svängde snabbt o hon var med mig. Om hoppningen ligger ju på 130. Lasse var också nolla.
Så vi slutade 6e plats. av 10 lag.
När vi kom hem så hade Jenni o Daniel mockat igen. Tack!
Och ännu ett stort tack för att vi fick låna ert släp!


Idag, skrittade vi en lång runda med allihopa, mor fick även rida Carl Philip medans ja red Paris så hon också fick gå en lång runda. Hon höll tempot hela rundan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar