Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

fredag 22 juli 2011

Ett år äldre

Tiden den går fort! Hästarna har blivit trimmade både i ridhuset och ute på gräsbanan. Paris hon jobbar på bra, kan nästan tror att hon har varit en dressyr häst i sitt förra liv, hon går så fint på tyglen avslappnad och härlig:)
I tisdags fyllde ja år,23år. Red pållarnafm, sen fick jag in och baka en tårta, det blev en gräddtårta med krossad annanas mellan med persika överst. Så god den blev:) Mormor, morfar och farfar kom.
Igår fick jag en present av Nattis, ett hopp spö med blingbling. Tack! Behövde ett sådant så det var perfekt att få den innan vi åker iväg.
Kan berätta nu att jag och mor ska till Karlstad (Hammarö) och gå DM. Jag låg tydligen 8 bland Skånes ryttare som får åka upp:) Så vi åker på Onsdag:D Kommer att bli så kul!

Idag ska jag hämta min mobil som har varit på lagning för andra gången. Hoppas nu att den funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar