Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

lördag 29 oktober 2011

Ledig helg




Ingen tävling denna helg, så familjen ska bowla. Ska bli trevligt!

Träningen i Onsdags gick väl inte super. Man ska nog inte träna om man inte är frisk.
Carl Philip har inte hoppat sen 5 års championatet. Så han var extremt laddad.
Zita brunstade så hon tog inte ut steget i galoppen, bara mot arbetade.
Spindra gick super, fick hoppa 120. Testade att ha ett tungfels sticka på henne. Vilken skillnad! Så nu kan allt bara bli så mycket bättre!

Tweety Love är ju ca 5 månader, och hon har nu en Cob grimma. Hur stor kommer hon att bli?
Tiny Winnie (bild) är inte alls så stor, han ser så liten ut. Men tror nog allt att han är normal stor för sin ålder. Man blir ju lurad bara för att Tweety är så stor.

Maja växer också. Hon är så snäll för sin ålder!

Jade är så rolig att rida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar