Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 4 januari 2012

Har hänt en hel del sen sist

Har köpt en ny dator så nu kan jag blogga igen. Har tagit fars innan men det är inte varit så positivt.
Min jul var helt perfekt! Firade den med Daniels Farmor o Farfar med kusiner. Super mysigt!
Annandag jul skulle jag bara ut o skritta Carl Philip, han var väldigt laddad när ja hoppade upp. Taktar lite i början sen kommer jag inte ihåg mer. Mor hittar mig i skogen (som tur var så hade jag berättat vart jag skulle rida) Jag var av svimmad över 1h. Spräckt hjälmen, o hade ingen känsel i vänster sida. Både ambulans o brandkåren kom. Ambulansen körde fast i skogen men kom loss sen. Åkte in på akuten o alla mina kläder klipptes söndes, de tyckte att de va bra att ja hade så mycket på mig för ja hade inte blivit nerkyld. Mor berättade att jag hade är andra gången som jag spräcker en hjälm, man har kanske inte änglavakt hela sitt liv...
trillat mitt i ett stenröse. Är så tacksam att jag hade hjälm! Fattar inte hur ryttare kan rida utan hjälm. Det
Nyår firades lugnt med Daniel o några vänner.
och nu är det 2012 ser framimot tävlings säsongen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar