Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 27 februari 2012

Massage


Idag var det dax för massage. Men nu behövde jag bara åka till Kristianstad. Trodde att det skulle vara skönt, var jag nu fick det ifrån. Då är det nog allt skönare o bryta någonting. Fick ta djupa andetag, tänka mig bort. Men det gjorde så ont så tårarna kom å jag tappa andan. Nu känns det som om att jag har ett stort blåmärke på min rygg. Så det blir till att sova på magen nu. Ska dit på måndag ige. Ångest. Måste jag?? Hmmm ja får nog allt vara så snäll att gå dit om jag ska bli bra :/
Underbara Nattis ställde upp o mocka de jag inte hade hunnit med, 3 boxar. Hade lektion direkt efter stan. Sen åkte vi till Osby på årsmöte. Det var allt lite drygt, men blev bjuden till Halmstad på fem kamp om ngn månad :) Hoppas på att ryggen är bra tills dess. Annars får ja väl titta på när de andra tävlar...
Skrev även upp mig på funktionärs listan för Osby. Ska sitta i domartornet, mata in resultat. Rätt slappt jobb. Sitta på rumpan å få maten serverad:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar