Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 29 februari 2012

Onsdag


Lite konstigt att jag inte ska hoppträna ikväll. Vad ska jag göra idag istället? Stallet är färdigt, bara att packa hö kvar. Får väl köra o handla bröd o mm. Min kesoannanas är snart slut. Äter det som godis:) Blev väldigt glad när jag fick veta att det fanns laktosfri keso, trodde inte att det fanns. det hade nog varit bra att ha med på tävlingar man blir mätt av de.
Carl Philip sprang på mig imorse rätt in i ryggen, han blev rädd för ngr täcken som hängde inne på grillplatsens mur. Inte så jätte skönt, ja kan ju inte heller hålla emot när han får för sig att springa frammåt.
Vaknade rätt många gånger i natt. Kommer säkert att somna mitt på dagen.
Får se vad som händer i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar