Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 19 mars 2012

Helgen är över och det är Måndag

Helgen har bara sprungit iväg, har ridit Zita o Spindra, Nattis red Zita en dag i skogen. Passade på när det var fint väder:)
I lördags va ja på en liten hemmafest, liten o liten vet ja inte riktigt om man kan säga de. Kom hem halv 6. Så var som gott som död i söndags. Hade lektion vid 1. De fick hoppa igår. Så dåktiga de har blivit! Hoppade en bana på 70-85.
Idag jobbade jag, sen hade jag en lektion, Som de har utvecklats! Riktigt kul att se hur duktiga de blir! Dessa fick också hoppa:)
Idag fick det bli backträning för Zita, å Spindra. Imorgon blir det trim i ridhuset, är ju hoppa träning på Onsdag:D!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar