Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

lördag 3 mars 2012

Morgonmys

Snart är det 5 veckor kvar, den 15 april åker jag o Anna till Playa de las Americas, Teneriffa. Kommer hem den 22 april. Längtar så himla mycket, få ladda batterierna till ett bra år. Att bara få vara, sol, bad och värme. Det är vad jag behöver!
Det går även rykte att jag ska sluta rida. Men det stämmer absolut inte. så nu kan ni som sprider falska rykte, börja sprida att jag inte alls ska sluta rida. Det är bara nu när jag har ryggont som jag inte får rida. Hoppas på att Massören ska säga på måndag och det ser bättre ut, så man får lite positiv information!
Thåtte och jag har varit ute och gått en liten runda i morgon solen. Först åt jag en stadig frukost på kesoananas o två fulkorns mackor med majonäs,ägg och räkor, ett kokt ägg och en kopp the. Så min dag har startat bra:) Fick även sovmorgon till halv 10. Nattis är helt underbar som hjälper mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar