Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 6 mars 2012

Mys väder! Älskar mig liv!


Längtar ännu mer till sommaren nu, alla ute tävlingar, alla meeting kommer igång:) Då är livet på topp! Flasterboveckan är ju ändå outstanding! Love it!
Om fem veckor ligger jag o anna på stranden! Gahhh vad jag längtar dit!
Ännu en positiv sak är att jag har gått upp 1kg:D Så himla bra! Nu vänder mitt liv och blir ännu bättre än vad de har varit! Är verkligen på gott humör! Har varit de de senaste dagarna, härlig känsla!
Igår var det 364st läsare på min blogg, rekord! Riktigt kul att det är så många. Längtar tills jag kan skriva om hur det gör med hästarna, det är ju därför jag har bloggen..
Haha min dröm inatt var helt sjuk!
Hade världens sjukaste dröm i natt, en stor vit albinokanin drog rundor på en Ikea säck med massa hö i, stannade å pausade i mellan åt och tog en tugga. Helt plötsligt kom den med en kebabkniv o jagade mig med den...
Helt sjukt!
Idag lagade jag ugnsbakad torsk med lite wookadegrönsaker med rödlök o lite klyftpotatis. Nyttigt va? Sen åkte handen ner i godispåsen. Lite ångest nu det är ju bara tisdag? Men Asch gott är det iaf:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar