Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 4 april 2012

Idag gled jag till jobbet!



Idag fick jag äran att köra fars glidar bil till jobbet:) Han skulle byta däck på min bil så jag kan sätta igång den igen.. Sen är det välkommen till verklig heten igen:P

Jobbet idag har gått riktigt bra! Vilka kollegor man har! Love it!


Sen var det full fart hem o byta om äta lite snabbt sen ut o fixa Zita o packa bilen. Hon krånglade lite vid lastningen men gick upp efter 2 försök med att slänga sig ut igen. Kom lite sent till träningen va väl 5 i halv då hade Jenni o Daniel redan gjort vid henne, o skrittat fram henne till mig. Ni är guldvärda!
Träningen gick verkligen super! Hoppade en linje på slutet som låg på 120. Vilken häst!


Direkt efter Spindras grupp skulle jag hoppa Zita, så Göran hjälpte mig att fixa Zita så jag hann rida fram henne. Vilka underbara människor det finns!

Imorgon blir det Malmö, med Jenni o Max:))

Äta nu sen sova!

My Life Is Good!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar