Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

fredag 6 april 2012

Påsk frukost!



Våra vänner från Danmark kom hit vid 10 tiden o åt frukost med oss. Så gott och trevigt sällskap!
Va uppe i tid idag med och fixade stallet har bara höet kvar att packa:) Red bägge imorse tiidigt:P Sen hann ja vila en liten stund på soffan. Efter frukosten körde jag o far först till Bromölla markislager, super länge sen man var där, men tyckte att de hade blivit sämre. Mest barn leksaker..
Sen körde vi in till stan så jag köpte två par skor, ett par halv lång stövlar med snörning o sen ett par tygskor. 

Snart dax att göra vid sig inför 25års festen:) Ska bli otroligt kul!

Ha det fint alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar