Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 8 maj 2012

Redan Tisdag


Detta vann jag i Söndags:) Nu ska jag bara hitta en huva till det också:)

Mockade undan vid 6imorse sen red jag vid 9 tiden.
Sen lagade jag ungsbakad torsk i folie med grönsaker. Riktigt gott!
Efter det kom den sötaste barnet i kommunen Max, passade han medans Spindra fick nya skor. Vi hann med så mycket! Först la vi en pärlbricka, det blev en blåhund med lila öron o svans, grönt öga o orange näsa, Max fick bestämma:P Sen gick vi ut o han satt i varenda traktor o låtsas körde medans jag åkte med:) Sedan kom farfar med gräsklipparen, så fick Max åka en runda med honom. Efter det gick vi in o rörde ihop en röra som blev Chokladbollar, hittade ett nytt recept med Oboy i.

Sen somnade jag på soffan, haha. Far väckte mig då va det dax att hämta min bil.

Och nu ikväll har jag sprungit en runda, det blev 47 min o 8.45 km, springer 5min/km och det ska bli mycket bättre det! men har bara sprungit ca 4 ggr:) Men riktigt skönt att ha kommit igång!

Imorgon får jag nog ta och springa på fm, annars blir det nog inte av eftersom det är hoppträning, och det är utomhus till och med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar