Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

söndag 20 maj 2012

Sol hela dagen!:)

Tävlingen i Älmhult med Spindra gick riktigt bra! Nolla bägge, fast i första va hon lite väl laddad, mycket finare i andra klassen o de har aldrig hänt förr. När ja kom hem bytte jag om till shorts o linne åkte ner på loppisen en liten runda. Sen när ja kom hem somna ja på soffan sov till 18. Senare på kvällen kom det en hingst till ena betet så hjälpte far med det. Åkte hem o red zita o fick hjälpa Nattis med en annan häst som inte ville gå ifrån hagarna så då fick man hoppa upp på honom tillsist kom vi förbi, kul med busiga pållar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar