Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 26 september 2012

Tack!

Måste tacka de två hästägare som låter mig rida deras fina hästar, att få chansen att utvecklas.
Red Spindra först imorse, hon skulle skrittas. Skillnad!
Red Zita sedan pigga gamla damen! Hon är alltid lycklig! Brallar o har sig!
Vapourize fick gå slingorna.
Sedan begav jag mig till nästa stall, började med bamsingen. Glömde mina sporrar hemma så där fick det jobbas vill jag lova! Hon fick gå på banan.
Därefter va de mannens tur att ridas. Fick sällskap idag så det blev en runda i skogen och avslutade på banan. Ojoj mina ben är trötta nu!
Tog stygnen idag, så skönt! Snart ser ja kanske normal ut igen?!
Nu blir det tårtbak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar