Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

fredag 12 oktober 2012

WoopWoop!

Det känns bra!
Va uppe i tid, red Vapourize o Spindra, sen frös ja alldeles för mycket så jag gick in o la mig på soffan under en filt. Halv sov en lite stund. Sen satte jag i gång med bakandet. Fick en beställning igår.(Hon hade smakat min tårta, sist ja trillade av. Så hon tyckte att den av så god) Det gick snabbt att röra ihop grejorna å sen in i ugnen. La mig på soffan igen tills klockan ringde.
Gick sedan ut o hämtade Zita. Trotsade älg jakten. Kändes som att Z behövde en skogsrunda. Vädret va ju så fint också!
Mockade ngr boxar sen ringde far,då va middagen färdig. Japp jag har det bra:)
Fortsatte att mocka o smörja o packa hö o fixa kvällsmaten.
Det blev även en runda till stora staden, ett ärende till Far, o så handlade ja också.
Kom hem o fixade lite till på tårtan. Sedan Körde jag o lämnade den. Blev där ett bra tag. Men de är ju så underbara mäniskor där!
Tog in hästarna när ja kom hem. Ska snart ut o natta de:)
Imorgon gäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar