Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

fredag 2 november 2012

Fixar dag!

Meningen va att Jessica o ja skulle skritta idag efter träningen igår, men hon fick köra till jobbet så jag tog en tur själv.
Träningen gick väl inte så jätte bra. Fick ingen rytm, känsla på rundorna. Nya tag nästa vecka!
Efter skritt rundan så klippte jag henne.
Hade T på uppställningsplatsenplatsen så duktig! Fixade o pysslade med henne.
Spindra travas tänkte imorgon är det dax på galopp. Ska bli skönt o kul att när det är dags att trimma i ridhuset:)
Packade hö för två dagar också.
Har även köpt en ny martingall, det blev en  Bricole Dyon. Min gamla gick i sönder igår på träningen. Hur lyckas Z sparka sönder knäppet under magen? Ajja, den nya har ingen sådan el så kan man sätta dit en o de är inga problem med att byta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar