Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 14 mars 2013

Pigga o glada hästar!

Träningarna går bra nu! Lill killen har ju bara varit här i 2 v o han har stärkt sig otroligt mycket! Så positiv o glad pojk!
Red de gamla på morgonen mockade o körde till andra stallet. Red 3 hästar där som alltid går så bra! Härligt!
De va dax för hoppning för Lill killen. Han var lycklig! Så ja damp i backen. Ajaj min rumpa! Men på't igen o fortsatte lektionen riktigt kul var det han var så otroligt fin. Han säger till direkt om det är ngt han inte vill göra o de gör han med att börja sparka bakut o sen när man är lite urbalans så bockar han:) dax att ta fram de hel skodda ridbyxorna så ska han få en match med att försöka få mig ur balans. Men han är ändå lika söt! Älskade killen! Hoppade iaf 1 m. Så fin! Ikväll är de gamla som ska gå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar