Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 24 april 2013

Chicka bombom!

Testade hoppa i den nya sadeln idag. Magnus undrade vad jag hade fodrat Zita med för hon var så pigg o frammåt o va glad. Så sa ja att de är nog sadeln. För nu när ja har ridit henne o hon varit glad hela tiden, möter mig i hagen med öronen frammåt. Mys!
Eloin va lycklig att få hoppa utan bett. Bockade o va pigg! Man är inte så kaxig när han får ner huvudet lågt o sticker mot hinderna. Men på slutet gick han kalas fint!
Red Spindra i morse innan ja mockade. Körde till zagge o red honom i skogen. Efter många om o men fick jag ut han på rundan. Sjukt envis på att han skulle hem. Red Queen först på andra stallet. Red lite bommar mm. Pinnen är fin som vanligt red bommar mm med honom också. Kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar