Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 11 april 2013

Man tränar för att bli bättre!

Spindra hoppade så fantastiskt ikväll! Så lätt riden, ända tills ja ändrade min ridning?!?! Åh blir så frustrerad över detta! Men Magnus sa att jag inte skulle ha så höga krav, att de va ok att göra fel ngn gång. Hmmmm suck! Iaf en bana på 130 gick som en dans fina hästen!

Zita gick också bra, samma här ända tills ja ändrade min ridning, grrrrrr! Sadeln ligger inte bra längre reser sig i bakvalvet o ja trivs inte i den längre. Spindras sitter ja mkt bättre i! Vi ska nog köra till stable store så Marie får titta på både Zita o eloin så får vi se, hoppas på att de kan ha samma de hade blivit mkt billigare då!

Red hos Magnus idag på pinnen o Queen, Queen är så dampig när de blåser, va riktigt sugen på att ta ngr skutt med henne men de får vänta tills hon e lugn;) pinnen hoppade ja med, så sjukt rolig e han! Ska dit imorgon med så då kanske Queen kan hoppas?!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar