Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 31 juli 2013

Hänt en del!

Har hänt en del sen sist ja bloggade. Jag har hunnit fylla 25 år. Hade en fest här hemma. Jag lagade all mat, far hjälpte mig med potatissalladen o grillade grillspetten. Det blev ju inte mkt kvar så får nog laga mer nästa gång! Det blev italienskpastasallad, italiensk tortanobröd, mini pizzor, advokado med räkröra, skinkrullar med nektarinkeso, mozzarella snittar med basilika o tomat. O tre olika grillspett, lax, kyckling o ytterfile. Fick många fina presenter, smycken, presentkort på stablestore o en strippa! Så fick jag även en veckas semester på Öland. O dit åkte jag o Sis på söndagen. Fick en fantastisk vecka, träffade ett helt sjukt härligt gäng gävlebor! Ville inte direkt åka hem. Men de får bli en tripp mot Gävle istället!
Kom hem i söndags. Då va man inte pigg! 
I måndags red jag lilla emmislöv med Zita. Så pigg!
Idag ska jag passa en gård fram till fredag kan bli längre. Så ska ta tag i konditionen o intaget av mat, äter nu advokado! Ska cykla dit o hem hoppas på att de slutar regna så man blir mer inspirerad!

Ett stort tack till min käre far som tog hand om Zita! O ett stort tack till Helen som höll igång hennes kondis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar