Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 10 oktober 2013

Höst!


Idag har jag ridit pinnen o Queen. Pinnen va på sitt bråkiga humör idag. Va rädd för allting! Efter en timme gick han riktigt fint! Så fick svampa av honom.
Fick ett samtal i fm, en som undrade om jag kunde visa deras häst för ngr köpare. Självklart fixar ja det! Svårt att visa hästens bästa sida när man aldrig har ridit eller sett hästen innan. Men hoppas på att köparna blev nöjda! Ägarna va nöjda iaf o de är ju huvudsaken!
Hoppade Zita igår, får nog hoppa henne varje vecka för de är svårt när hon är så sjukt laddad. 
Nu ikväll har jag kollat på unghäst träningen. Så duktiga alla har blivit! Magnus är verkligen duktig på att lära ut. Så ödmjuk o lugn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar