Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 21 oktober 2013

Mkt fin helg!

I fredagsva ja på bio med en som jag hjälper en gång i veckan. Hon har ett funktionsförhinder. Vi kollade på smurfarna 2. Den va allt rolig den! Sen på kvällen va ja ute på olerys med ngr vänner. Hade super kul! Kom hem lite sent än vad jag hade planerat, eftersom att jag skulle agera hästskötare åt Magnus både lördag o söndag. Sov 2.5h. Sen va de dax att ja upp o släppa ut mina hästar. Mockade också. Åkte o knoppade pinnen, Queen hade skadat sitt ben under natten så hon fick bli hemma. Pinnen va lite för laddad men placering i första o sen ngr pet i 130. Kom hem vid 19 tiden. Tog mig ett varmt bad, somnade där i. Haha. Vaknade av att ja fick vatten i ansiktet... Blev bjuden på Kina mat av ngr vänner så kollade vi på film. Blev sent där också, konstigt att ja inte somnade till filmen.. Gick upp samma tid som i lördags, fixade lika mkt här hemma innan jag körde o knoppade pinnen. Han blev sjua i 130. Riktigt fin runda! Kom hem vid 2 tiden. Så hjälpte Magnus o Jessica med lite stallgöre. Blev bjuden på pizza o så kollade vi på hästhoppningen. Sen körde ja på kalas. Men då åt ja bara tårtan;) idag ska ja sova lite längre, har dressyr träning i em!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar