Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 27 januari 2010

Vilket snöoväder


Tog ju sovmorgon idag och det behövdes kan jag säga!

Gick upp 9 fodrade. Släppte ut 10.


Fick köra till sibbhult och låna en dragstång så vi skulle kunna bogsera hem lastbilen, körde hem och fikade. Sen lastade far på diselagrigat(stavas?) och en batteriladdare. Mor körde bilen och Far fick ta traktorn. Jag blev hemma för all mockning. Ringde Helene, hon kom med en gång:) Tack!

Efter ett tag ringer mor å då funkar tydligen lastbilen. Den är väldigt konstig! Farfar körde mig så vi fick hem bilen då möter vi Mor körandes. Hmmmm igår funkade den inte alls. Men men det är ju skönt:O haha

Hoppträningen ikväll blev inställd, det är nog bara för detta snöoväder:/ Har ju snöat hela dagen massa snö över allt.

Hästarna fick komma in tidigt idag. Halv 5 blev de. Tror de tyckte att det var skönt! Dollan frös fast att hon har ett tjocktvinter täcke med hals. Så får fixa ett täcke till. Hon ska ju må bra:)


Körde hem Helene efter allt var klart här hemma. Beställde en Pizza:) Mums! Sen somnade jag i soffan har sovit tills nu. Är jag trött eller trött? Men skönt var det!

Nu ska vi ut och natta pållarna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar