Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 17 mars 2010


Gårdagen var det så himla fint väder och vi var klara i tid med allt så det blev en tur i skogen.
Z var sprallig lite mer än vanligt:) Bocka och sparka bak ut. Blir så himla glad när hon är på det humöret:D Det smittar lixom av sig på mig så jag sitter och bara skrattar:P

Ikväll var det ju träning för S. Svårt byggt, han hade nog tagit lite ideer från Smet. Men det tackar man inte nej till. Vi fick en rejäl trimmning till på söndag och det behövdes. Z var super fin. Hoppa kanon. Men jag hade ingen bra fokus. Vet inte vart mina tankar höll hus idag. Men det blir bättre på söndag!

Nu blir det en ägga macka sen kallar duschen å sängen ropar högst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar