Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 24 mars 2010

Inte bloggat på många dagar

Ni får ursäkta att jag inte har bloggat på många dagar.
Ja det var ju allsvenskan Div 1 i söndags. Omg 1 gick i Karlshamn. Och vi tog hem segern i denna omgång. :) Riktigt kul var det! Det var många som sa att vi skulle vinna men jag trodde att Krk skulle ta hem segern. Men vi var grymma:))
Z var galen! På prisutdelningen så skutta hon och höll på:) Haha. Sen på ärenvarvet så sprang hon så skon flö av^o^

En seger bild var ju ett måste. Till V har vi då Lasse och Wilda, Anna på Melody, ChrilleXanthippe Och jag på Zita:)

Tränade ikväll för S. Z var helt underbar, hoppar helt annorlunda nu. Myyys:) Men har massa små jobb kvar att fixa. Sen blir det kanon!

Har fått ringa till Hlm fanns inte med på deras startlista, men nu är det fixat. Ska tävla där i helgen. Det blir 120-130 denna gång me sen ska jag upp i 140! Sen efter denna helg bär det av till Åsbo, har allsvenskan omg II. Ska bli skoj. Helt nytt ställe:) Men det gillar vi. De har tydligen byggt ett helt nytt ridhus i 30 x 60 så det är nog fint:)

Nu kallar duschen. Sen ska jag sova!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar