Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 30 mars 2010

Länge sen sist!


Japp ni ser rätt! Våren är här:D

Tävlade i söndags, Hässleholm.
Bara Z och I var med.

Vi körde vid halv tre. Men 120 började inte förräns efter 19.00.
Min plan var först att gå innan för där ingen annan gick. Men sen ändrade de 130 klassen till en A:O ( Omhoppning med en gång) Så då planerade jag om, blev 10 av 125 starter, hoppade kanon gjorde hon:))
130 gick väl inte förräns vid 21.00.
Blir helt galet på framhoppningen. Skulle hoppa sista språnget på oxern så märker ja för sent att bakbommen är mkt lägre än främre så vi hamnar i den bakre. Hinner iaf hoppa den en gång till innan jag skulle in på banan.
Är väldigt tveksam redan på ettan. Får ett pet på tvåan, sen ett stopp på 7an. Men som hon hoppade. Hon hoppar riktigt fint nu:) Glad:)

Igår fick det bli en mysrunda i skogen!

Idag har alla hästar fått gå. Vädret har ju varit underbart!
Z fick en galopprunda i skogen. Hon busade med mig:P<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar