Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 31 maj 2010

Snapphanarnas tävling.


Packade lastbilen i lördags putsade mina saker. Och det behövdes så skitigt det var!

I igår gick vi upp 05.00 och 05.30 fodrade vi. Sen åt vi själva 06.30 gick jag ut och knoppade, Nattis borstade de och Mor mockade. Sen 07.30 körde vi kom fram. 08.30. Nattis och Mor veterinärbes. Så gick jag banan. Åke var först. Han skötte sig kanon bra på framhoppningen. Tycker han hoppar bättre och bättre:) Fick ett stopp på ett hinder som liknade en kossa. Haha.
Dollan var så himla fin. Nollade men kom precis utan för placeing 7plac. jag kom 8:P
I 120 var det Dollan som skulle gå först. Där rev vi 2an. Blev väl lite för lång. Men annars kanon fin!
Åke stannade på samma hinder igen. Sen rev han 3. Men så fin han var! Det var hans första 120 utom hus och för iår. Han hoppade tre kombinationen kanon fint.

Så jag är super nöjd!
På Söndag ska vi till Willands med 4hästar:)

Nu ska vi köra till Flyinge hoppas att Carna är dräktig och med ett föl i magen:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar