Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 13 maj 2010

Stefan träning


Gick inget vidare på träningen idag.
Var helt okoncentrerad och då kan man lika bra lasta och åka hem.
Kom inte till ridning med Dollan. Stefan plockade bort martingallen vilken skillnad! Så jag ska rida utan den på söndag. Ska till Sölvesborg och gå 120-120.
När jag skulle rida Zita var jag helt trött och okoncentrerad då me. Hänt för mycket nu tror jag. Men det ska bort från mina tankar till helgen.
Har en massa att träna på. Men det ska vi nog fixa!
Zita ska också med till Sölvesborg. Gå ngn lättare 120-130 Måste få tillbaka mitt själv förtroende!

Mitt dåliga samvete (Carl - Philip) Har jag inte hunnit med alls:/ Men ska ta tag i honom imorgon, han har ju blitt så mysig nu så får passa på innan djävullen tar över igen^o^

Nu ska jag gå och duscha kan behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar