Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 15 juni 2010

:)


Tråkigt väder har det varit idag. Hjälpte Nattis med Hlawne idag. Så hon hängde över henne ngr gånger. De va lite obehagligt när sadlen kasasniskan. Men sen funka hon galant:)
Efter henne var det Paris tur. Min plan var att tömköra henne på utebanan idag. Men det blev skogen istället. Hon traskar på som om hon inte gjort annat:) Sen när vi kom tillbaka till lilla ridhuset så hängde jag och sen hoppade jag upp. Första gången jag hängde idag och hon står där lika snällt som Carl- Phlip gjorde:) Underbara pållar:D
Sen öppnade himlen sig igen så Carl-Philip hann bli blöt:/ Så han fick vila idag. Gillas inte!
Red Zita i skogen i varierat tempo, så fin hon var:) Jobbade på och var avslappnat. En härlig känsla när allt det där funkar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar