Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 14 juni 2010

Flyinge


Red Carl-Philip imorse, hur go som helst är han! Han har ju vilat hela helgen men jag kunde ändå sadla i stallet och hoppa upp utanför på en sten å sen rida iväg med honom. Idag var det första gången som jag red först, så ingen gick före honom. Mys!
Paris tömkörde jag igen. Hon funkade med en gång. Duktiga pålle:) Så jag hängde lite i stigbyglarna så imorgon ska jag tömköra henne ute på ridbanan. En dag före i planeringen. Men det gör ju inget:) Så ska jag nog hänga på henne med. Men det tror jag att de inte blir några problem.

Strök Dollan från Skabersjö. Tråkigt tråkigt. Sista tävlingen med henne ju:/ Men har inte hunnit med den damen som jag hade planerat så det känns bäst att inte starta henne. Så jag tackar för vår tid. Den har varit lärorik! Så nu har jag ju två små pluttar som ska ut och se omvärlden:) Mkt Spännande:)

Idag var det dax att undersöka Carna o Makina om de va dräktiga. Och Carna var det:D Så glad jag blev! Nu ska vi bara få henne att behålla de tills de är dax att komma ut:) Makina fick vi seminera ännu en gång. Så på onsdag ska vi dit igen och seminera Makina.
Hoppas att hon blir dräktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar