Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

onsdag 8 september 2010

Nu har jag kommit igång!


Har jobbat i Bjärnum nu i ngn dag.

Men har ändå hunnit med mina hästar eter jobbet, tack vare ridhuset!
I Söndags åkte vi till Skyrups pay´n jump å gick 60-70 med Carl philip. Han skötte sig kanon fint! Hoppade även vatten mattorna kanon! Å de va runda:P
I måndags fick han vila, sen igår red jag lite i ridhuset.
Idag åkte vi hem till Stefan å fick lite hjälp med trimmet där! Så nu har jag en plan med min ridning med honom!

I måndags fick ZitaHylta rundan i ett bra tempo.
Igår blev det trimm i ridhuset. Men hon var så fin. Lite stel i höger sida. Men de jobbade vi bort!
Ikväll åker vi till Osby för våran hoppträning.

I Måndags hade jag Paris uppe tömkörde henne, skulle se om hon hade glömt ngt efter sommar vilan. Men de hade hon inte:))
Så igår (tisdags) tog jag upp henne igen, men då red jag henne i lilla ridhuset(Bilden)
Så nu har jag kommit igång med mina pållar:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar