Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 7 oktober 2010

Mina stjärnor:)

Mor kom hem från Stockholm igår. Som ja misstänkte så var hon trött.
Jag mockade allt på fm sen red jag hästarna, klippte en. Sen kom mor hem å då hade far lagat en super go middag, me kotletter å ngn sorts stektpotatis å kantarell sås. Sen somna vi på soffan^o^
När vi hade vaknat så gick vi ut å red Itz Boy å Dollan. Japp jag fick äran att rida Itz Boy:D Sån härlig galopp har han. Sen fick jag äran att rida Dollan också mor var för trött för att trimma:) Så 6 hästar klarade jag av den dagen. Kändes i benen ska ja säga:)

Idag kom även praktikanten, så skönt! Man hinner med så mkt mer! Hon fick mocka en box så mocka ja å mor två var:) Sen blev det fika:D
Hon fick rida Åke, så tog jag Carl Philip å mor Dollan. Trimmade lite i ridhuset. Lite bortskämd blir man ju allt:) Bytte häst med henne så jag red till Åke lite så skrittade hon Carl Philip:)

Nu ikväll var det dags för dressyr. Zita är ju bara så fin! I stall gången orkade hon inte hålla huvudet uppe. Stod å blunda. Stackarn. Så imorgon blir det skritt för hennes del:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar