Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

torsdag 4 november 2010

Flyinge

Så, nu har man gjort sitt ena mål för i år.
Tävlade på Flyinge Grand Prix. Rev sista hindret i omh i första klassen, Attans. Så fin hon var!
Sen i andra så när ja va inne på banan så höll mor sig beredd utanför. Itz Boy var tyst ända tills ja red förbi mot 5 an o då kunde han inte vara tyst längre, han vrålar ut sitt högljudda gnägg å han tyckte att det inte räckte med ett gnägg utan han gnäggar 15 ggr till. Så min söta pålle börjar ju glo bakot å leta förtvivlat efter honom. Å vips va hindret mitt framför henne å då petar vi de såklart. Nolla på alla andra inte i närheten av bommarna. Så jag är hel nöjd fast de små peten.
Tävling på Lördag igen fast med Carl Philip:)

Träningen igår gick super!
Carl Philip hoppade 120 utan problem. En sån unghäst jag har! Älskar honom!
Åke gick också bra, har ju inte hoppat på länge med de blev en bana på 120-130.
Zita var lika fin som på tävlingen:)

Kan ju knappt tro att det är min tur att ha fina hästar och mitt jobb börjar ge resultat nu, fast nu är snart tävlingarna slut:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar