Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

måndag 3 januari 2011

Nu är allvaret i full gång


Spindra i 80 under Ballingslövs Payn Jump.

Nu är det full gång med att sätta igång resten av hästarna. Carl Philip är så snäll! Men skrittar han med sadel:P Tiden har gått fort han är ju 5 år nu:)
Paris är me snäll:) 4 år nu. Herregud.
Spindra har ju varit igång ett tag. Hon är ju också 4 år nu:)
Zita skrittar jag barbacka i snön, bra träning för de! Hon bockar lite men de är ju bara härligt med pigga o glada hästar:))

I torsdags fick jag rida en busig ponny, bockar av sin ryttare i galopp fattningarna. Haha:) Härligt! Men fick henne att sluta iaf. Gjorde galoppfattningar hela tiden. Så hon tröttnade till sist:) Så nu rider tösen igen:))

Måste förnya min licens också, sen betala anläggnings avgiften. Träningarna börjar nog nästa vecka:) Och då ska ja även träna Dressyr för Cissi:)

Nyår var toppen! Kul att träffa alla ryttare så där utan hästar å tävlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar