Om mig

Mitt foto
Östra Göinge, Sweden
Välkomna till min tränings & tävlings blogg! Här delar jag med mig utav min vardag som är fylld med hästar. Rider & tävlar många olika typer av hästar. Just nu har jag 2 unghästar, en st som är 4 och en som är 6år. Sen har jag min gamla dam som är 12 år. Har placeringar upp till 140. Ridit in flera olika hästar och ponnyer. Och mitt mål 2013 är att unghästarna ska kvala till Championaten och min gamla ska väl gå några fler 140 klasser och uppåt.

tisdag 4 januari 2011

Har flötit på bra.

Nu har ja kommit på hur ja ska hinna me alla innan de mörknar:)
Går in å äter frukost kl 09.30, å då ska ja ha mockat klart allt. Ska helst hunnit elda lite i huset också, Sen kl 10.00 tar jag Paris, idag red jag kaffe tältet å travade lite också. Gudasnäll! Direkt efter där tar jag Zita. Skrittar än så länge barbacka. Hade trillat ett träd på ena stigen så kunde inte låta bli att hoppa:) Mys!
Sen tar jag Carl Philip han skrittar jag med sadel. Men tror allt att de hade kunnat gå utan sadel på honom med.
Spindra kommer sedan:) Skrittade ute i gräshagen i den djupa snön. Hon var väldigt pigg i början. Men blev trött snabbt. Så gick en runda i ridhuset travade lite så fick henne till att länga steget och söka sig neråt. Mysig häst!

Fick även veta idag att hopp träningarna börjar inte förräns den 19 Januari. Så hinner få igång alla tills dess. Blir jobbigt att komma på vilken häst man ska ha med sig. Hoppas iaf att ja har två platser där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar